poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Na początek


Napisanie pierwszych słów nigdy nie jest łatwe. Doskonale wiedzą o tym studenci ostatnich lat studiów oraz osoby rozpoczynające prowadzenie bloga. Pusty arkusz wirtualnego papieru potrafi wzbudzić ambiwalentne uczucia: od dreszczyku emocji na myśl o triumfach, jakie będą święcić po wykonaniu zadania poprzez wizje samozadowolenia z efektów ich pracy aż do panicznego lęku przed porażką. Dlatego, idąc po linii najmniejszego oporu, napiszę po prostu o co w tym wszystkim chodzi.

Jednakowoż i to nie jest łatwe. Reprezentuję płeć piękną, zmienną i niezdecydowaną, więc do końca nie wiem, o co mi chodzi. Pewne jest jednak, że od jakiegoś czasu interesuję się fotografią, a od zawsze lubię pisać. Obecnie, kiedy część mojego czasu z przyjemnością poświęcam poznawaniu technik rejestrowania rzeczywistości i wykorzystywaniu ich w praktyce chcę połączyć obie pasje. Celem publikowania treści na tym blogu będzie zatem zaspokojenie chęci pokazania cząstki siebie światu i przekazania tego, co mam do powiedzenia w dwóch formach – słowa i obrazu.

Jestem otwarta na krytykę i dobre rady. Oba elementy będą dla mnie cenne (aczkolwiek ten drugi bardziej). Zapraszam do czytania, oglądania i komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz